Thursday, April 4, 2019

CARTA GANTT PBS

Assalammualaikum semua.

Tahukah kalian, sebagai setiausaha PBS, kita perlu membuat perancangan aktiviti PBS sepanjang tahun?

Lebih mudah jika perancangan ini diletakkan dalam satu muka surat. Dan lebih mudah lagi jika perancangan ini ringkas dan tepat.


Mukadimah bukan main. hehe.. Sebenarnya, saya ingin berkongsi Carta Gantt yang ringkas tentang aktiviti PBS.

Memang ringkas sungguh. Jika cikgu perlu menambahkan ruangan silakan.

Ini Carta Gantt yang saya edit dari tahun 2018. Ada beberapa perkara yang mungkin berubah pada tahun 2019. Pastikan cikgu semak tarikh perlaksanaan aktiviti dengan tahun semasa ya. Terutama untuk aktiviti SEGAK dan Pentaksiran Psikometrik.

klik link di bawah:

CARTA GANTT AKTIVITI PBS 2018


Terima kasih pada cikgu yang komen di bawah. Saya dah semak, memang ada kesalahan. Jadi saya dah edit link untuk carta gantt ini. Klik di atas.

Di bawah juga ada carta gantt. Tapi di bawah lebih menyeluruh dah lebih lengkap. Bagi tahun 2019. Dalam format Excel.

Sila muat turun jika berkenan.

Carta mingguan PBS sepanjang tahun 2019

2 comments:

  1. Salam cikgu, fail yg dimuat turun mengikut link di atas ialah fail carta organisasi, bukan carta gantt aktiviti PBS..

    ReplyDelete
  2. alamak, maaf yer. nanti saya edit bagi betul.

    ReplyDelete