Sunday, April 7, 2019

Saya mahu menggunakan Easy E transit Form untuk Subjek Bahasa Melayu.(Bahagian 1 Versi BM))

Assalammualaikum dan hai semua.

Ada ke yang bertanya soalan di atas?

Alhamdulillah jika cikgu berminat. Saya akan cuba membantu. Saya dah rasa mudah sangat key in transit form saya. Hari-hari saya key in tanpa jemu.hehehe.. Kalau dulu, saya tunggu cuti sekolah baru nak isi. fuhhhhh.. sekali isi sakit pinggang oh.. sebab banyak sangat.


Bagi cikgu subjek Bahasa Melayu, cikgu perlu edit tiga perkara, iaitu bahasa,  Standard Pembelajaran dan nama murid.

Caranya:


1. Copy link di bawah:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/104YUmsf2bOs30hQBcINSNIH8CaEwgjBZ5SfAIferuOg/copy


2. Paste di mana2 tab dalam google chrome. Tekan enter. Make a copy.

3. Step ke tiga banyak caranya. Oleh itu, cikgu tonton la video di bawah ya.



Bagaimana? Harap semua faham dan boleh aplikasi ya.

Kalau ada pertanyaan, boleh saja bertanya di Telegram Group. Klik link di sebelah kanan blog ini atau klik di bawah ni.

https://t.me/borangtransitsecaraonline

Terima kasih.

Yang benar,
Madam Syuhada

No comments:

Post a Comment